Innowacje i technologie
Wyroby ColorCap powstają przy użyciu najnowszych technologii druku flexo. Cały proces produkcyjny objęty jest systemem zarządzania jakością, potwierdzonym certyfikatem ISO 9001.
Od początku działalności jednym z podstawowych celów Spółki jest innowacyjność. Działania w tym kierunku mają charakter ciągły, są w pełni przemyślane i konsekwentnie realizowane. - Bacznie obserwujemy rynek i rozwijamy się wraz z jego potrzebami, niejednokrotnie sami wymyślamy nowe produkty i kreujemy potrzeby klienta – mówi prezes.
Strategia firmy zakłada dynamiczny rozwój, który nie może odbyć się bez inwestycji w park maszynowy i szeroko pojętą infrastrukturę. - Zawsze staramy się być "o krok" przed potrzebami rynku. Inwestycje są realizowane z zysków, często korzystamy z tzw. Otwartych drzwi – tak było przed wejściem do Unii Europejskiej, kiedy inwestycje realizowaliśmy przy udziale środków unijnych, tak jest i teraz, gdy "jesteśmy już w Europie" staramy się wykorzystywać daną nam szansę. Wiemy, że dobrze zorganizowana firma, tak pod względem zasobów ludzkich, jak i parku maszynowego to podstawa sukcesu – mówi Izabela Gładysz, wiceprezes zarządu ColorCap Sp. z o.o.
"Jesteśmy najszybsi"
Filozofią działania Spółki jest zaoferowanie klientowi opakowania o najwyższej jakości, szybko i na czas, oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi w trakcie i po realizacji zamówienia. Nadrzędnym celem jest zdobycie zaufania klienta przekładającego się na jego lojalność wobec Firmy w dłuższej perspektywie.
- To co nas wyróżnia spośród konkurencji to szybkość działania i elastyczność. Na życzenie klienta jesteśmy w stanie wdrożyć nowy projekt w ciągu kilku dni. W nagłych przypadkach potrafimy zrealizować zamówienie w ciągu 24 godzin. Mamy obecnie w swoim portfolio ponad siedem tysięcy wzorów graficznych – podkreśla Robert Dąbrowski, dyrektor generalny ds. handlu i marketingu.
– Musimy być elastyczni, bowiem Klienci zmieniają wzory często kilkanaście razy w roku, dlatego też szybkość działania jest tak niezwykle istotna. W realizacji takiej koncepcji pomaga nam posiadanie własnego studia graficznego, w którym graficy przekształcają projekty na język kolorów, wspólnie z klientem dopracowując ostateczny wzór. Dzięki temu klient jest obsługiwany kompleksowo od fazy projektu opakowania, aż po dostarczenie gotowego wyrobu na miejsce. Poczucie komfortu i zadowolenia klienta jest dla nas najważniejsze.
Klienci
Odbiorcami produktów ColorCap są zarówno duże międzynarodowe koncerny, których marki są znane z półek supermarketów jak również większość polskich spółdzielni mleczarskich oraz prywatnych mleczarni.