- W strategii Grupy Azoty obszar badań, rozwoju i innowacji określamy jako jedno z priorytetowych zadań. Jesteśmy w przededniu otwarcia nowego Centrum Badawczo-Rozwojowego w Tarnowie. Dla tak szybko rozwijającej się Grupy konieczne jest nieustanne poszukiwanie ludzi, którzy stanowią o sile naszej firmy. Pierwsza edycja programu „Ambasador Marki Grupa Azoty” pokazała nam jak duże zainteresowanie pracą w Grupie wykazują studenci. Nasz pilotaż skierowaliśmy do studentów drugiego i trzeciego roku czterech wybranych uczelni wyższych. Przy obecnej edycji programu postanowiliśmy pójść o krok dalej i nasz projekt adresujemy do wszystkich uczelni, i nie tylko studentów chemii. Zapraszam serdecznie – dr Grzegorz Kądzielawski, wiceprezes zarządu Grupy Azoty S.A.
Cel programu
Celem programu jest promocja marki w środowiskach akademickich. Dynamiczny, kreatywny ambasador będący reprezentantem Grupy na uczelni ma za zadanie podnieść zainteresowanie działaniami Grupy Azoty, a także budować jej pozytywny wizerunek jako pożądanego pracodawcy.Kim są Ambasadorzy Marki Grupy Azoty?
Ambasadorzy Marki Grupy Azoty mają stanowić pomost pomiędzy Grupą a środowiskiem akademickim. Do ich zadań należeć będą między innymi bieżące śledzenie działań Grupy w mediach branżowych, przekazywanie informacji oraz wsparcie przy organizacji spotkań, seminariów, warsztatów, wydarzeń o charakterze promocyjnym. Ambasadorzy Marki będą uczestniczyli także w organizacji stoisk podczas uczelnianych targów pracy, zamieszczaniu materiałów informacyjno-promocyjnych na portalach społecznościowych. Dzięki bezpośredniemu dostępowi do informacji będą mogli być podstawowym źródłem wiedzy o Grupie Azoty dla koleżanek i kolegów studentów. W zamian za współpracę studenci otrzymają benefity – m.in. miesięczne stypendia ambasadorskie, doładowania karty miejskiej, możliwość zwiedzania zakładów, czy możliwości spotkania z przedstawicielami szczebla menadżerskiego Grupy Azoty.Bądź aktywny – wygraj nagrody
Akademiccy Ambasadorzy Marki Grupa Azoty muszą być dynamiczni i kreatywni. I ta aktywność będzie odpowiednio punktowana. Zwycięzca II edycji programu otrzyma możliwość odbycia miesięcznego, płatnego stażu we wskazanej przez siebie Spółce Grupy Azoty oraz dziale zbieżnym z Jego preferencjami zawodowymi. A to nie jedyna nagroda jaka czeka na Ambasadorów Grupy. Jest o co walczyć.Do kiedy nabór?
W ramach drugiej edycji programu, która wystartuje już 3 października o godz. 16 rekrutowani będą studenci wszystkich uczelni wyższych. Nabór do programu odbywać się będzie na podstawie wypełnionego formularza rekrutacyjnego dostępnego na stronie grupaazoty.com. Z wybranymi kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa rekrutacyjna. Na zgłoszenia czekamy do 19 października 2018 r. Nie zwlekajcie, do dzieła.Uruchomienie Programu „Ambasador Marki Grupa Azoty” jest elementem budowy profesjonalnego employer brandingu. W kolejnych krokach planowane jest m. in. uruchomienie programów stażowych, organizacja cyklu spotkań na wybranych uczelniach, a także udział przedstawicieli Grupy Azoty w uczelnianych targach pracy.
Więcej informacji tutaj.