AkzoNobel opublikował Raport 2020, który przedstawia, w jaki sposób firma zrealizowała swój cel strategiczny ''Winning together 15 by 20'' i rozpoczęła kolejny etap transformacji.
Specjalna strona internetowa Raportu 2020 zawiera obszerne informacje na temat wyników finansowych producenta, kluczowych wydarzeń biznesowych i informacji o zmianach w takich obszarach jak zrównoważony rozwój i innowacje. W publikacji znajdują się również konkretne case studies wraz z materiałami wideo.
W swoim oświadczeniu CEO Thierry Vanlancker mówi, że pomimo trudności i zawirowań, AkzoNobel szybko zareagował na wyzwania rynku związane z COVID-19 i osiągnął zamierzony wynik: ''Cała nasza ciężka praca w ciągu ostatnich trzech lat opłaciła się i pomimo wielu przeciwności zrealizowaliśmy cel Winning together 15 by 20. Fakt, że tak dobrze przetrwaliśmy ten trudny czas, pokazuje, jak silną jesteśmy organizacją. Jestem ogromnie dumny z tego, jak działaliśmy jako firma i jak odpowiedzieliśmy na potrzeby naszych klientów.
Raport w dużej mierze skupiony jest na tematyce zrównoważonego rozwoju, który stanowi bardzo ważny obszar dla AkzoNobel. Projekt ''People. Planet. Paint.'' potwierdza ambitne cele producenta oraz jego podejście do zrównoważonego biznesu. Nie zabrakło też analizy obecnej strategii AkzoNobel - Grow & Deliver oraz szczegółów związanych z nowymi celami firmy.
- To była czasami trudna podróż, ale wszyscy wytrwali i jestem naprawdę dumny z tego, co osiągnęliśmy i czym mogliśmy się pochwalić - kontynuuje Thierry Vanlancker.
Nowa, cyfrowa forma publikacji jest pełna interaktywnych treści oraz infografik. Umożliwia także porównywanie kluczowych danych i pobranie interesujących odbiorcę tabel.