Przed przyjęciem do kompasu innowacji oczekuje się od wystawców, że będą w stanie udokumentować wartość swoich propozycji.
Informacje o nowościach i trendach – taki cel przyświeca większości fachowców odwiedzających targi K w Düsseldorfie. Podtrzymanie istniejących i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych są także często wymienianymi powodami wizyty. Dalej pojawia się obserwacja konkurencji, informacje o systemach i zastosowaniach, porównanie cen i warunków. Na poprzednie targi K 2007 znaczna liczba fachowców przyjechała z konkretnymi planami zakupowymi. Dlatego wśród gości pojawiła się pokaźna liczba kierowników różnych szczebli: 59 proc. miało według własnych deklaracji decydujący lub współdecydujący głos w sprawach inwestycji, kolejne 23 proc. miało głos doradczy.
Najwyższe noty dla oferty wystawców
Fachowi goście niezwykle wysoko ocenili te informacje zawodowe, jakie udało im się zebrać w czasie targów. Ankieta, jaką przeprowadzono w czasie K 2007 pokazała jednoznacznie: kto odwiedził targi, ten był pod wrażeniem zgromadzonej oferty odkryć, nowości i rozwiązań technicznych. Przy czym zainteresowanie gości ofertą rozkładało się w następujący sposób: 67 proc. wszystkich zainteresowane było maszynami i wyposażeniem dla przemysłu tworzyw i kauczuku, 41 proc. surowcami i materiałami pomocniczymi, 27 proc. półproduktami i elementami technicznymi i 16 proc. usługami. Z oferty we wszystkich tych segmentach zadowolonych było ponad 90 proc. gości.
Przed targami
Jednym z najważniejszych elementów efektywnego przygotowania targów jest światowa sieć przedstawicielstw zagranicznych. W 65 biurach na całym globie do dyspozycji gości i wystawców są kompetentne osoby gotowe do pomocy. Można tu otrzymać zarówno oferty podróży i noclegów, jak i katalogi na K 2010, które będą dostępne od połowy września 2010.
Pod adresem www.k-online.de zarówno firmy wystawiające jak i goście znajdą cały szereg nowości i porad. Portal usługowy targów tworzyw sztucznych znakomicie odnalazł się w wirtualnej rzeczywistości – 17.000 wizyt w miesiącu dobitnie świadczy o jego atrakcyjności. Codzienne aktualności branżowe, nowości z dziedziny nauki związane z tworzywami sztucznymi i linki do prasy branżowej i instytutów badawczych gwarantują użytkownikom odpowiednie wyprzedzenie informacyjne. Na życzenie bieżące informacje o K mogą być wysyłane indywidualnie w postaci elektronicznej gazetki.
W czasie targów
Na samych terenach targowych do dyspozycji wszystkich uczestników targów jest wiele różnych usług. Oferta obejmuje usługi lekarza, bankowość, sklepy i punkty usługowe, biuro podróży i restauracje, pośrednictwo w zatrudnieniu personelu i wynajęciu pokoju.
Wspomnieć także należy słynne Stare Miasto w Düsseldorfie z masą sklepów i lokali, które z całą pewnością zasługują na zwiedzenie. Düsseldorf ma także bogatą ofertę turystyczną, m.in. ponad 20 muzeów, przedstawienia musicalowe, operę, teatr i centra handlowe i oczywiście elegancką Königsallee, zwaną w skrócie „Ko”, na której reprezentowane są najbardziej znane marki domów mody z własnymi sklepami.
It’s K time!
It’s K time! Motto K 2010 przyświeca działaniom w nadchodzących miesiącach. Przemysł z napięciem i nadzieją czeka na swoje najważniejsze targi branżowe i spodziewa się, że po szczególnie trudnym roku 2009 koniunktura wyraźnie się poprawi. Przeważa przekonanie, że najgorsze już minęło i rynek w październiku ponownie zaprezentuje swoją pełną moc i złożoność. Messe Düsseldorf ze swojej strony zrobi wszystko, aby K 2010 przyczyniły się do gospodarczego powodzenia uczestniczących firm.
Bilety na K 2010 w Plastech.pl
Podczas K 2010 hale targowe otwarte będą w godzina 10 – 18.30. Jednodniowy bilet wstępu to koszt 55 euro - dla uczniów i studentów jest to 15 euro. Cena biletu trzydniowego wynosi 120 euro. Plastech.pl we współpracy z firmą A.S. Messe Consulting, wyłącznym przedstawicielem w Polsce firmy Messe Düsseldorf GmbH, prowadzą przedsprzedaż biletów i katalogów na targi K 2010.
Co ważne, bilety kupione za naszym pośrednictwem będą tańsze niż ich podana i oficjalna cena. Zamawiając bilet u nas za jednodniowy zapłaci się 49 euro (a nie 55 euro), za trzydniowy 108 euro (a nie 120 euro).
A.S.M. Consulting Duesseldorf s.l.
Wyłączny przedstawiciel na Polskę spółek targowych Messe Düsseldorf GbmH, Messe Düsseldorf Asia, Messe Düsseldorf China
Polska