Volkswagen zaczyna pracę na maszynie IntElect firmy Sumitomo (SHI) Demag

Zakład w Braunschweig jest jednym z najważniejszych dostawców systemów dla samochodów marki Volkswagen. Właściwie we wszystkich samochodach VW są wbudowane elementy pochodzące z tego zakładu, m.in. osie przednie, osie tylne, układy kierownicze, moduły osi, tłumiki, pedały, a także różnego rodzaju części z tworzyw sztucznych. Każdego dnia do zakładu dostarcza się 60 ton granulatu, z którego 132 wtryskarki, 447 form wtryskowych i dwie instalacje lakiernicze produkują 500 różnych elementów, w tym części wyposażenia samochodu.

Przy pomocy koncepcji "Think Blue. Factory", marka Volkswagen wyznaczyła sobie jasne cele, jeśli chodzi o proekologiczne postępowanie we wszystkich swoich fabrykach. Do roku 2018 we wszystkich zakładach Volkswagena planowane jest zmniejszenie zużycia energii i wody, a także ilości wytwarzanych odpadów o 25%. Aby spełnić te ambitne założenia, VW również w przyszłości będzie inwestował we wtryskarki elektryczne.

Sumitomo (SHI) Demag Plastics Machinery GmbH

Firma Sumitomo (SHI) Demag miała bardzo duży wpływ na rozwój branży tworzyw sztucznych. Jako specjalista zajmujący się produkcją wtryskarek do przetwórstwa tworzyw sztucznych, Sumitomo (SHI) Demag wraz ze swoim japońskim koncernem macierzystym, należą do najbardziej poważanych przedsiębiorstw w tej branży. Japońsko-niemieckie przedsiębiorstwo powstało w 2008 roku przez połączenie Sumitomo Heavy Industries (SHI) z Demag Plastics Group.

W skład globalnej sieci rozwojowo-produkcyjnej firm Sumitomo Heavy Industries i Sumitomo (SHI) Demag wchodzą cztery zakłady w Japonii, Niemczech i Chinach, w których zatrudnienie znalazło ponad 3 000 pracowników. Oferta firmy obejmuje w pełni elektryczne, hydrauliczne i hybrydowe wtryskarki o sile zamknięcia pomiędzy 180 a 20 000 kN. Dostarczając do tej pory ponad 100 000 maszyn, Sumitomo (SHI) Demag jest obecna na wszystkich ważnych rynkach całego świata.

Sumitomo



Czytaj więcej:
Iebm
Iebm

Wysłany: 2013-02-20 17:32:49

Wszystko ok . Tylko z artykułu nie wynika , dlaczego cykle były krótsze i odpadów było mniej ( od czego ? Od wtrysku na maszynie hydraulicznej ? Elektrycznej innej firmy ? Dlaczego , skoro czas cyklu zależy przede wszystkim od technologii wtrysku ?